2015年03月17日

GDC2015 各社講演資料集2(速報)

主に、GDC2015 スライド集

となります。上記サイトの方が詳しいです。

(30)
Charles Lefebvre
Gameplay and AI networking in Assassin’s Creed Unity


(31)
Paradox Engine

(32) 
Fast iteration for FarCry4 – Optimizing key parts of the Dunia pipeline −



(34)
Here’s Phil Spencer’s Full GDC Presentation on the Future of Microsoft Gaming - See more at:


(35)
Interior Design and Games: Mastering space & place −


(36)
− Fast iteration for FarCry4 – Optimizing key parts of the Dunia pipeline −

(37)
Naughty Dog PS4 Conference のビデオ


(39)
Sparse Fluid Simulation in DirectX (Nvidia)

(40) The play of Stillness

(41)
Design in Sunset Overdrive

(42)
Procedural Deconstruction,Dennis Gustafsson

(43) Insomiac Code clinic:

(44)
Mesh Cutting in Farming Simulator 15 −


(45) NVIDIA and the VR Experience

(46) Advanced Visual Effects in 2D Games

(47)
Making of “Destiny”

(48)
Remaking the Art of Halo 2 for Xbox One

(49)
[GDC 2014]アーティストの意思をすぐに反映できるエンジン「UbiArt Framework」でゲームを制作する“新たなプロセス”を紹介
posted by miyayou at 22:11| 日記